⚠   Informatie over Corona-maatregelen en levertijden online bestellingen klik hier. 

  • Bespaar De goedkoopste, direct af fabriek!
  • Supersnel Snelle levering!
  • Supersnel Made in Holland

033 246 34 15

Ma - Vr 09.00 - 17.00

Za 09.00 - 16.00

Update Corona-maatregelen en veelgestelde vragen

De showroom is gesloten t/m 19 januari i.v.m. het Corona virus

Ook wij houden uiteraard de ontwikkelingen rondom het Coronavirus in de gaten en volgen de richtlijnen en het advies van het RIVM en de overheid. De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staan daarbij voorop. Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze winkel, producten en diensten. Staat je vraag er onverhoopt niet tussen, neem dan contact op met onze Klantenservice. Ze helpen je graag verder!

Wat doet Magic Carpets met mijn bestelling als de winkels alsnog dichtgaan?

We bewaren alle bestellingen voor je, ook als de winkel alsnog dichtgaat. Wij verwachten nog wel dat wij uw bestelling kunnen bezorgen door eigen transport of door een koerier. 



Wordt mijn online bestelling nog gewoon geleverd?

We doen ons uiterste best om een online bestelling die je afhaalt in de winkel, laat thuisbezorgen, zo snel mogelijk en volgens afspraak te leveren. Wij leveren meestal uw bestelling zelf. Daarnaast werken wij met meerdere logistieke partijen om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Vragen hierover, schroom dan niet contact met ons op te nemen; 033 246 34 15


Welke maatregelen neemt Magic Carpets met betrekking tot bezorging?

De bezorger houdt 1,5 meter afstand. De chauffeur levert alle bestelling voor de deur (tot begane grond) om persoonlijk contact te beperken. Daarnaast hoef je niet te tekenen voor ontvangst.

Welke maatregelen neemt Magic Carpets met betrekking tot de legdiensten?

Zolang het verantwoord is, blijft Magic Carpets legservice uitvoeren. Ziekte/ verkoudheid bij onze stoffeerders hebben echter invloed op een reeds geplande montagedienst. De stoffeerders van Magic Carpets hebben duidelijke instructie meegekregen dat zij bij griepverschijnselen niet mogen werken. Dit kan uiteraard gevolgen hebben voor de afspraak die voor jou gepland staat. We nemen in dat geval contact met je op om de afspraak te verzetten.  

Ik ben zelf ziek of mijn gezinslid is ziek, kan de stoffeerder gewoon komen?

Ben jijzelf of is één van je gezinsleden ziek/verkouden of in thuisquarantaine, neem dan contact met onze klantenservice om je afspraak te verzetten via 033 246 34 15 of Klantenservice



Staat je vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via 033 246 34 15 of Klantenservice